alle mænd i verden drømmer om at have sex med min kone

Kategoriserer Michael Bublé ifølge Ekstra Bladet.

Og i øvrigt voldtager muslimer deres egne børn

5 svar til alle mænd i verden drømmer om at have sex med min kone

  1. mb siger:

    ikke mig🙂

    “Gennemsnitslæseren af islamfjendtlige net-sider er en mand over 65 år, uden børn og med en kort uddannelse, viser en “analyse” fra Norge”. http://www.information.dk/299244
    Jeg vidste ikke lige hvor jeg skulle tippe dig, så blev det her. Egentligt spøjst at en avis overhovedet vil viderebringe det uden nærmere granskning.

  2. […] af for MB! Like this:LikeBe the first to like this […]

  3. mb siger:

    En vanvittig mere: Svenskerne vil ikke længere sige ‘han’ eller ‘hun’ http://politiken.dk/kultur/ECE1566463/svenskerne-vil-ikke-laengere-sige-han-eller-hun/ eller er det en joke?

  4. […] af for mb Like this:LikeBe the first to like this […]

  5. Sebastian siger:

    Det var sgu en af de bedre generaliseringer du fandt der mb.

    Selv om det drejer sig om få individer, så er tendensen desværre soleklar.

Skriv et svar

